Rólunk Fejlesztések Hírek Multimédia Szerződésnyilvántartás Állásajánlatok Hirdetmények
Folyamatosan javul Vásárosnamény és térsége közlekedési helyzete
2015-09-01 16:02:0

A Közlekedés Operatív Program „Balesetveszélyes csomópontok átépítése” projektje keretében országosan 12 helyszínen balesetveszélyes csomópontok épülnek át körforgalommá. A 41. sz. főút több mint 8 ezres forgalmat lebonyolító vásárosnaményi szakaszán, a 4117. j. út keresztezésében is új körforgalmi csomópont létesült.

Határidőre elkészült a Kecskemét északi elkerülő út
2015-08-31 11:38:0

Az 5. sz. és a 44. sz. főút közötti közvetlen kapcsolatot biztosító 10,3 km hosszú elkerülő út megépítésével a településen jelentősen csökken a tranzitforgalom, javul a közlekedés biztonsága, mérséklődnek a környezeti ártalmak.  

Egyre biztonságosabban és gyorsabban autózható a 8-as főút
2015-08-28 17:48:0

A 8. sz. főút újabb 6,5 kilométeres szakaszának korszerűsítése zárult le. A főúton közel 30 km hosszan zajlik kivitelezés, a különszintű csomópontok kiépítésével, a 11,5 tonnás burkolaterősítés és a négysávosítás által biztonságossá és gyorsabbá válik Veszprém elérése. Az uniós és hazai források felhasználásával megvalósuló fejlesztések eredményeképpen 2x2 sávos gyorsforgalmi úton, akár 110km/h sebességgel közlekedhetünk – mondta el Tasó László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a Pétfürdő-Hajmáskér szakasz 11,5 tonnás burkolaterősítésének átadási ünnepségén.    

M0 Keleti szektor



M0 Keleti szektor az 4. számú főút és M3 autópálya között

/2004/HU/16/C/PT/002 - M0 Budapest útgyűrű keleti szektor 4. számú főút és M3 autópálya közötti szakasza/

A beruházás elkészült.
M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút közötti, 3. számú főút – M3 autópálya közötti, M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút közötti szakaszának műszaki átadás – átvétele 2009. július 31-én lezajlott, a forgalomba helyezés 2008. szeptember 16-án megtörtént.

Európai Unió által támogatott beruházás.

Forrás: ISPA/Kohéziós Alap

A elkészültúj útszakasz 26,5 kilométer hosszú, melyből az M5-ös autópálya és a 4-es főút közötti szakaszt 2006 óta már használhatják az autósok. A Vecséstől az M3-as autópályáig tartó, kétszer kétsávos, betontechnológiával épülő autóút Ecser és Maglód, Pécel, Nagytarcsa, Csömör mellett halad el, és érinti a XVII., XVI., és XV. kerületet.

A kivitelezők 12 felüljárós csomópontot alakítottak ki a pályán, a mezőgazdasági területek megközelítését több átjáró építésével teremtették meg. Az útszakaszt egyes helyeken közel két méter magas védőkerítéssel vették körül, a lakott települések közelében zajmentesítő falak létesültek. A lakosság nyugalmát a 4 méter magas zajárnyékoló fallal biztosítják. Ahol szükséges, zajárnyékoló dombot és védőerdőt telepítettek. A talaj és a felszíni vizek védelme érdekében burkolt árkok épültek, emellett tisztító, hordalék-, iszap- és olajfogó berendezéseket állítottak be.

A projekt célja az M5 és M3 autópálya közötti gyorsforgalmi úti kapcsolat kiépítése, az M5 autópálya és a 4. sz. főút között forgalomba helyezett első szakasz folytatásaként.

Három építési rész-szakaszban, külön-külön létrejött vállalkozási szerződések alapján, de egy befejezési határidőre valósult meg:

M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút között
• hossz: 6,7 km
• földmunka: 1 815 E m2
• műtárgy: 10 darab
• kivitelező: PVT –M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 11.205.979.000 HUF + ÁFA
 
M0 autópálya 3. számú főút – M3 autópálya között
• hossz: 10,9 km
• földmunka: 1 686 E m2
• műtárgy: 16 darab
• kivitelező: ED-M0 2005 Közös Vállalkozás
• a kivitelezés szerződéses összege: 18.357.045.000 HUF + ÁFA

M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút között
• hossz: 8,9 km
• földmunka: 2 255 E m2
• műtárgy: 13 darab
• kivitelező: PVT – M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 24.505.111.000 HUF + ÁFA

 





vissza


NIF

KAPCSOLAT

1134 Budapest, Váci út 45. / AB Porta
Tel.: +36 1 4368-100
Fax: +36 1 4368-110
info[kukac]nif[pont]hu