Rólunk Fejlesztések Hírek Multimédia Szerződésnyilvántartás Állásajánlatok Hirdetmények
MEGNYÍLT AZ ÚJ VITORLÁS UTCAI ALULJÁRÓ
2015-07-31 16:44:0

Ma délután az autósok birtokba vehették az új 2x1 sávos közúti aluljárót. Az aluljáró átadásával a nyári forgalmi torlódások mérséklődnek, a közlekedők gyorsan és biztonságosan érhetik el a Balaton partját. Az eddigi szintbeni vasúti keresztezést kiváltottuk és így már nem kell várakozni a Vitorlás utcai vasúti átjárónál. A gyalogosok és a kerékpárosok a megszokott helyen kelhetnek át a vasúton, azonban ezt már biztonságosan tehetik meg, hiszen külön fénysorompóval láttuk el a gyalogos átkelőhelyet.

ÁTÉPÍTÉSI MUNKÁK MIATT LEZÁRJUK AZ IHÁSZ UTCAI GYALOGOS FELÜLJÁRÓT
2015-07-31 15:43:0

A békéscsabai vasútállomás rekonstrukciója során korszerűsítjük az Ihász utcai felüljárót. A repülőhidat 2015. augusztus 5-től lezárjuk, de a gyalogos forgalmat az Orosházi úti felüljárón és a Szerdahelyi útátjárón továbbra is biztosítjuk.

Péntektől fellélegezhet Pécsett a Kertváros
2015-07-31 14:02:0

Péntek délután koronaélen belül megnyílt a forgalom előtt az M60 gyorsforgalmi út 58. sz. főút -Kökényi út közötti szakasza. 

M0 Keleti szektor



M0 Keleti szektor az 4. számú főút és M3 autópálya között

/2004/HU/16/C/PT/002 - M0 Budapest útgyűrű keleti szektor 4. számú főút és M3 autópálya közötti szakasza/

A beruházás elkészült.
M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút közötti, 3. számú főút – M3 autópálya közötti, M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút közötti szakaszának műszaki átadás – átvétele 2009. július 31-én lezajlott, a forgalomba helyezés 2008. szeptember 16-án megtörtént.

Európai Unió által támogatott beruházás.

Forrás: ISPA/Kohéziós Alap

A elkészültúj útszakasz 26,5 kilométer hosszú, melyből az M5-ös autópálya és a 4-es főút közötti szakaszt 2006 óta már használhatják az autósok. A Vecséstől az M3-as autópályáig tartó, kétszer kétsávos, betontechnológiával épülő autóút Ecser és Maglód, Pécel, Nagytarcsa, Csömör mellett halad el, és érinti a XVII., XVI., és XV. kerületet.

A kivitelezők 12 felüljárós csomópontot alakítottak ki a pályán, a mezőgazdasági területek megközelítését több átjáró építésével teremtették meg. Az útszakaszt egyes helyeken közel két méter magas védőkerítéssel vették körül, a lakott települések közelében zajmentesítő falak létesültek. A lakosság nyugalmát a 4 méter magas zajárnyékoló fallal biztosítják. Ahol szükséges, zajárnyékoló dombot és védőerdőt telepítettek. A talaj és a felszíni vizek védelme érdekében burkolt árkok épültek, emellett tisztító, hordalék-, iszap- és olajfogó berendezéseket állítottak be.

A projekt célja az M5 és M3 autópálya közötti gyorsforgalmi úti kapcsolat kiépítése, az M5 autópálya és a 4. sz. főút között forgalomba helyezett első szakasz folytatásaként.

Három építési rész-szakaszban, külön-külön létrejött vállalkozási szerződések alapján, de egy befejezési határidőre valósult meg:

M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút között
• hossz: 6,7 km
• földmunka: 1 815 E m2
• műtárgy: 10 darab
• kivitelező: PVT –M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 11.205.979.000 HUF + ÁFA
 
M0 autópálya 3. számú főút – M3 autópálya között
• hossz: 10,9 km
• földmunka: 1 686 E m2
• műtárgy: 16 darab
• kivitelező: ED-M0 2005 Közös Vállalkozás
• a kivitelezés szerződéses összege: 18.357.045.000 HUF + ÁFA

M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút között
• hossz: 8,9 km
• földmunka: 2 255 E m2
• műtárgy: 13 darab
• kivitelező: PVT – M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 24.505.111.000 HUF + ÁFA

 





vissza


NIF

KAPCSOLAT

1134 Budapest, Váci út 45. / AB Porta
Tel.: +36 1 4368-100
Fax: +36 1 4368-110
info[kukac]nif[pont]hu