Rólunk Fejlesztések Hírek Multimédia Szerződésnyilvántartás Állásajánlatok Hirdetmények
VÉDETT ÜRGECSALÁDOK ÁTTELEPÍTÉSE A SZÉKESFEHÉRVÁRI ELKERÜLŐ ÉPÍTÉSÉNÉL
2014-07-25 10:40:0

Az új nyomvonalon épülő elkerülő mentén, közel 20 fokozottan védett ürge él.  A faj az egész európai elterjedési területen veszélyeztetett, fennmaradása csak összehangolt emberi beavatkozással biztosítható. A mai áttelepítésről Loppert Dániel a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője tartott sajtótájékoztatót.

ÁTADTUK A KÖZLEKEDŐKNEK A SZOMBATHELY-VÁT KÖZÖTTI GYORSFORGALMI UTAT
2014-07-24 11:32:0

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megépült a Szombathely-Vát közötti 9,2 km hosszú gyorsforgalmi szakasz, a Győrtől Szombathelyig tartó leendő M85-M86, 2x2 sávos gyorsforgalmi közlekedési csatorna részeként. Az átadási ünnepségen Hende Csaba honvédelmi miniszter vett részt. A teljes szakaszon a mai naptól már 110 km/órás sebességgel lehet közlekedni.

BEEMELIK A HÍDELEMEKET A HATVANI HÍDNÁL
2014-07-21 08:25:0

Továbbra is jó ütemben haladnak a munkálatok Hatvanban. A mai napon egy 400 tonnás daru segítségével megkezdik az egyenként akár 16 m hosszú és több mint 25 tonnás hídelemek beemelését.

M0 Keleti szektor



M0 Keleti szektor az 4. számú főút és M3 autópálya között

/2004/HU/16/C/PT/002 - M0 Budapest útgyűrű keleti szektor 4. számú főút és M3 autópálya közötti szakasza/

A beruházás elkészült.
M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút közötti, 3. számú főút – M3 autópálya közötti, M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút közötti szakaszának műszaki átadás – átvétele 2009. július 31-én lezajlott, a forgalomba helyezés 2008. szeptember 16-án megtörtént.

Európai Unió által támogatott beruházás.

Forrás: ISPA/Kohéziós Alap

A elkészültúj útszakasz 26,5 kilométer hosszú, melyből az M5-ös autópálya és a 4-es főút közötti szakaszt 2006 óta már használhatják az autósok. A Vecséstől az M3-as autópályáig tartó, kétszer kétsávos, betontechnológiával épülő autóút Ecser és Maglód, Pécel, Nagytarcsa, Csömör mellett halad el, és érinti a XVII., XVI., és XV. kerületet.

A kivitelezők 12 felüljárós csomópontot alakítottak ki a pályán, a mezőgazdasági területek megközelítését több átjáró építésével teremtették meg. Az útszakaszt egyes helyeken közel két méter magas védőkerítéssel vették körül, a lakott települések közelében zajmentesítő falak létesültek. A lakosság nyugalmát a 4 méter magas zajárnyékoló fallal biztosítják. Ahol szükséges, zajárnyékoló dombot és védőerdőt telepítettek. A talaj és a felszíni vizek védelme érdekében burkolt árkok épültek, emellett tisztító, hordalék-, iszap- és olajfogó berendezéseket állítottak be.

A projekt célja az M5 és M3 autópálya közötti gyorsforgalmi úti kapcsolat kiépítése, az M5 autópálya és a 4. sz. főút között forgalomba helyezett első szakasz folytatásaként.

Három építési rész-szakaszban, külön-külön létrejött vállalkozási szerződések alapján, de egy befejezési határidőre valósult meg:

M0 autópálya 4. számú főút – 31. számú főút között
• hossz: 6,7 km
• földmunka: 1 815 E m2
• műtárgy: 10 darab
• kivitelező: PVT –M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 11.205.979.000 HUF + ÁFA
 
M0 autópálya 3. számú főút – M3 autópálya között
• hossz: 10,9 km
• földmunka: 1 686 E m2
• műtárgy: 16 darab
• kivitelező: ED-M0 2005 Közös Vállalkozás
• a kivitelezés szerződéses összege: 18.357.045.000 HUF + ÁFA

M0 autópálya 31. számú főút – 3. számú főút között
• hossz: 8,9 km
• földmunka: 2 255 E m2
• műtárgy: 13 darab
• kivitelező: PVT – M0 Konzorcium
• a kivitelezés szerződéses összege: 24.505.111.000 HUF + ÁFA

 





vissza


NIF

KAPCSOLAT

1134 Budapest, Váci út 45. / AB Porta
Tel.: +36 1 4368-100
Fax: +36 1 4368-110
info[kukac]nif[pont]hu

Az MFB stratégiai csoport tagja